Чинъ благословенiя и ?священiя iк?ны пресвятыя живоначальныя троицы, во ?бразb трiехъ аггел?въ, или крещенiя, или сошествiя святаг? духа

Iерей обычн? по предуказанному ?бразу наченъ, совершитъ все даже до ?алма

Зде же чтется ?аломъ 66:

Боже ущедри ны, и благослови ны: просвbти лице твое на ны, и помилуй ны. Познати на земли путь твой, во всbхъ языцbхъ спасенiе твое. Да исповbдятся тебb людiе боже, да исповbдятся тебb людiе вси. Да возвеселятся и да возрадуются языцы, як? судиши людемъ правотою, и языки на земли наставиши. Да исповbдятся тебb людiе боже, да исповbдятся тебb людiе вси. Земля даде плодъ свой: благослови ны боже, боже нашъ. Благослови ны боже, и да убоятся ег? вси концы земли.

Слава, и нынb: Аллилуiа, трижды.

Дiаконъ: Господу помолимся. Ликъ: Господи помилуй.

Iерей же чтетъ молитву сiю:

Господи боже, въ троицb святbй славимый, егоже ни ум постигнути можетъ, ниже слово сказати возмогаетъ, егоже никтоже ?т человbкъ нигдbже видb, точiю якоже ?т святыхъ писанiй и богогласныхъ апостол?въ ученiй научихомся, сице вbруемъ, и сице тебе бога отца безначальнаго, и сына твоего единосущнаго, и духа твоего сопрестольнаго и соестественнаго исповbдуемъ. И якоже писанiе намъ ветхое повbствуетъ ? явленiи твоемъ во ?бразb трiехъ аггел?въ, оному преславному патрiарху аврааму бывшемъ: въ новbй же благодати отецъ во гласb, сынъ плотiю во iорданb, духъ же святый въ мидb голубинb явися. И паки сынъ, иже плотiю вохнесеся на небо и ?десную бога сbдитъ, утbшителя духа на апостолы въ видbнiи огненныхъ языкъ посла: и на ?ав?рb отецъ во гласb, духъ святый во облацb, сынъ же въ пресвbтломъ свbтb ученик?мъ трiемъ показася: сице всегдашняг? ради воспоминанiя, тебе единаго славимаго бога не точiю усты исповbдуемъ, но и ?бразъ пишемъ, не еже боготворити сей, но еже нань тbлесныма очима взирающе, умныма на тебе бога нашего зрbти, и того чтуще, тебе создателя, искупителя и ?святителя нашего славити и величати и твоя неисчетная благодеянiя воспоминати: почесть бо ?браза на перво?бразное преходитъ. Предложше уб? iк?ну сiю нынb предъ твоимъ величествомъ, благочестнымъ имже предрbхомъ намbренiемъ, просимъ и молимъ, и твоему благоутробiю мили ся дbемъ, призри милостивн? на ню и низпосли небесное твое благословенiе, и во имя твое трисвятое благослови и ?святи ю, во еже сiю благочестн? чтущiи, и предъ нею тебb смиренн? кланяющiися, и вbрн? молящiися ?брящутъ милость, и благодать получатъ, и ?т всbхъ бbдъ с скорбей свободны будутъ, грbх?въ же прощенiе получатъ, и царствiя небеснаг? сподобятся: благодатiю и щедротами, и человbколюбiемъ тебе единаг? въ троицb славимаг? бога отца, и сына, и святаг? духа, емуже слава, нынb и присн?, и во вbки вbк?въ.

Ликъ: Аминь. Iерей: Миръ всbмъ. Ликъ: И духови твоему.

Дiаконъ: Главы ваша господеви приклоните.

Iерей же чтетъ молитву сiю тайн?:

Господи боже, въ троицb святbй славимый и покланяемый, услыши нынb молитву нашу, и низпосли благословение твое божественное небесное, и благослови, и ?святи ?бразъ сей ?кропленiемъ воды сея священныя, въ славу твою и во спасенiе людей твоихъ.

И возглашаетъ: Ты бо еси ?священiе наше, и тебb славу возсылаемъ, отцу, и сыну, и святому духу, нынb и присн?, и во вbки вbк?въ.

Ликъ: Аминь.

Iерей же кропитъ священною водою ?бразъ, глаголя:

?свящается ?бразъ сей благодатiю пресвятаг? духа, ?кропленiемъ воды сея священныя, во имя отца, и сына, и святаг? духа, аминь. Трижды.

Абiе же чтетъ, или поетъ стiхиру сiю, гласъ 8

Прiидите людiе, трi?постасному божеству поклонимся, сыну во отцb, со святымъ духомъ: отецъ бо безлbтн? роди сына соприсносущна и сопрестольна, и духъ святый бb во отцb съ сыномъ прославляемъ: едина сила, едино существо, едино божество. Емуже покланяющеся вси глаголемъ: святый боже, вся содbявый сыном, содbйствомъ святаг? духа: святый крbпкiй, имже отца познахомъ, и духъ святый прiиде въ мiръ: святый безсмертный, утbшительный душе ?т отца исходяй, и въ сынb почиваяй, троице святая, слава тебb.

Вbстно же буди, яко аще iк?на будетъ святыя троицы, сiя стiхира поется. Аще же богоявленiя или пре?браженiя, или сошествiя святаг? духа, поется или чтется тропарь и кондакъ праздничный, и ?тпуст праздничный бываетъ.